Tuesday 22 March 2011

den 6 feb ungdomsmöte

Hej alla,

Tänker bara informera hur vi har haft det i den 6 febuaris möte. 

Närvarande: Jocke, Catherine, Freda, WenHao, Kexin, Viktor. 
Applikation: att tacka Gud för de bröder och systrar som är insats i kyrkan.  

Meddelande: Filipperbrevet 1:3-8
Jag tackar min Gud var gång jag tänker på er, alltid, i alla mina böner för er alla. 
Och det är med glädje jag ber för er
ni har varit med i arbetet för evangeliet ända från första dagen, och jag är övertygad om att han som har börjat ett gott verk hos er också skall fullborda det till Kristi Jesu dag.
Det är som sig bör att jag tänker så om er alla. Jag har er ju i mitt hjärta; både när jag bär bojor och när jag försvarar och befäster evangeliet delar ni allesammans nåden med mig.
Gud kan vittna om att jag längtar efter er alla med Kristi Jesu ömhet. 

Kram 
Kexin

No comments:

Post a Comment